torsdag 5 november 2015

Yoga is the shit!

Jobbade långdag i dag och mot slutet av dagen kände jag mig stressad och "konturlös". Jag brukar beskriva det så när jag känner mig stressad och har typ andan i halsen och känner att jag måste samla ihop kroppen och sinnet lite (även om det är svårt på jobbet). I alla fall, så åkte jag direkt från jobbet till min Yoga-kurs. Vilken förvandling! Från att ha varit sådär okoncentrerad och stressig till att komma till ett mörkt rum och lägga sig på yogamattan. Även om vägen till avslappning ibland är lång och särskilt i dag, så känner jag att måendet är mycket lugnare nu än tidigare i dag, och jag hade inte kunna sluta denna dag på ett bättre sätt.

Förutom att gå på stressrehab så är Yogan banne mig det bästa jag gjort för mig själv! High five på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar